ZAKAZANY

KOD REKLAMY

W latach 80., kiedy reklama stała się najpotężniejszą bronią wielkich korporacji, grupa genialnych grafików odkryła Kod Reklamy – zestaw zasad, które sprawiały, że ludzie nie mogli oderwać wzroku od reklam... 

 

Te zasady wykorzystywały psychologię kolorów, kompozycję i typografię. Tak potężne, że pewne rządy chciały je zakazać – zbyt dobrze manipulowały ludzkim umysłem...

 

Wiedzieli o nich giganci jak Coca-Cola, Apple i Nike, ale nigdy nie podzielili się nimi z resztą świata. Jednak te zasady nie zniknęły. Zostały zapisane w tajemniczych notatkach i przekazywane wśród wybranych...

 

Choć rządy próbowały go ukryć, „Zakazany Kod Reklamy” nigdy nie zniknął. Dziś wraca na nowo, dając przewagę tym, którzy go opanują. Czy jesteś gotowy/a, by poznać jego sekrety?

 
 

WIEDZĘ ZASTOSUJESZ W:

 
 
 
 

Coming soon...